Блог

CreDirect помага

Избери да създадеш своето бъдеще навреме!

Респектирани от кампанията „Бебе навреме“ на фондация „Искам бебе“ и БТА, която от 20 януари тази година набира все повече популярност, CreDirect подава ръка на инициативата и застава зад каузата в подкрепа на репродуктивното здраве на младите хора в България. 

Първата обществено значима кауза, която компанията припознава като своя  е посветена на превенцията и информирания избор да си млад родител. Името на кампанията е „Бебе навреме“ и е част от дългосрочната инициативата на фондацията - „Родител навреме“, насочена изцяло към младите хора в страната, по-голямата част от които не осъзнават рисковете от късното забременяване при жените над 30+ години. 

В наши дни да бъдеш родител на 25 или на 30 се възприема за проява на лош вкус и бариера за социално израстване в обществото. Погледнато в дългосрочен план обаче, тези убеждения се оказват заблуда, тъй като отрицателният демографски прираст пряко влияе върху целия икономически живот на страната. 

Водени от желанието ежедневно да заставаме плътно зад нашите клиенти и да се доказваме като техен доверен партньор в трудни моменти, с огромно желание и отдаденост възприехме каузата на фондацията като собствена. С призива си „Бъдеще навреме“ целим да подпомогнем усилията на „Искам бебе“ и да насочим общественото внимание към проблема с липсата на информираност и подценяването на рисковете от късната бременност. Според проучване на Alfa рисърч в 2022 година:

  • 90% от жените в България раждат първото си дете около и над 30 години
  • Всяка пета жена в страната има детероден проблем 
  • Всяка втора жена до 30 години е чувала, че късната бременност крие рискове, но не ги възприема като сериозен проблем
  • 7/100 от младите хора никога дори не са чували за подобен проблем
  • Само 10% от младите хора знаят или са чували за превантивни изследвания свързани с яйчников резевр и сперматограма, която в бъдеще може да е от съществено значение за техния възпроизводствен процес. 

Именно заради всички тези стряскащи данни, подадохме ръка на каузата „Бебе на време“ и заедно с фондация „Искам бебе“ и БТА ще работим в посока изграждане на системна и цялостна политика за мащабна информираност за превенция и намаляване риска от репродуктивни проблеми в бъдеще. Ще сме изключително горди, ако и вие, нашите клиенти спомогнете за популяризиране на кампанията и заедно положим началото на разговор за смяна на ценностния модел у младите хора и мотивираме техния избор да бъдат родители навреме.